Hoe maken wij een app ‘persoonlijk’?

Eén van de punten waarmee TAPPIR zich onderscheid van de concurrentie, is de mate van persoonlijkheid die wij bieden bij het ontwikkelen van een app. Maar wat bedoelen wij nou met ‘persoonlijk’? Dit betekent niets meer dan je eigen app, in je eigen stijl. De app wordt ingericht met je eigen logo, kleuren en gewenste functies. Door je eigen huisstijl te hanteren, kan de klant je bedrijf ook makkelijk herkennen. Op welke manier wil je overkomen bij je klanten? Geef het aan ons door en wij zorgen ervoor dat de app zodanig wordt ingericht dat je bedrijf in het juiste licht wordt gezet bij klanten.

Voorbeelden

Naast je eigen logo, kleuren en gewenste functies, zijn er natuurlijk nog veel meer mogelijkheden om je eigen app persoonlijk in te richten. Is er bijvoorbeeld iets waarmee je bedrijf bekend staat bij de klanten of in de omgeving, kunnen wij dit op de juiste manier naar de klant overbrengen, door bijvoorbeeld een highlight toe te voegen aan de app. Ook de indeling van de app kan helemaal worden ingericht hoe jij dat wil. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgorde van de bottom navigation die naar jouw mening het beste over zal komen bij je klanten. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld lopende aanbiedingen via een roterend scherm te tonen aan de bezoekers van de app. De inhoud van dit roterende scherm is wederom volledig naar eigen wens in te richten.

Hiermee hopen wij voldoende uitleg te hebben gegeven over wat het begrip ‘persoonlijk’ inhoudt bij TAPPIR. Mocht je nog vragen hebben over de gegeven voorbeelden of zelf een idee hebben voor de inhoud van een app, laat het ons weten via info@tappir.nl en wij zullen zo snel mogelijk bij je terug komen met een reactie!

Hoe maken wij een app ‘persoonlijk’?
Schuiven naar boven